Sunday, September 27

12. b o d o h

Aku benci orang yang tak jujur ni.

Pernah tak orang cerita belakang kau? Pernah tak kau rasa kau macam orang bodoh? orang buat macam tunggul? Orang  pandang enteng kat kau. Macam kau ni plastik ringan yang takde jisim? Pernah tak mereka fikir kau tu takde perasaan? Ingat kau tu otak bendul? Pernah?

Aku rasa macam tu sekarang. Dah lah sekarang everything rasa tak kena. School stuffs, friend stuffs semua. Otak aku pun taktau nak pikir mana satu. Aku nampak je macam hati kering kontang, kosong. Tapi kau tak kenal aku betul betul. Only few and certain person that knew the real me.

Kenapa lah manusia suka sibuk hal orang? Kenapa dia tak buat hal dia sendiri je.

Memang best lah main kan perasaan orang kan?

Kalau hati sendiri macam kaca bukan main senang nak pecah riuk patah beribu semua, apesal taknak jaga hati sendiri?

Sekarang ni kau ke aku yg bodoh.

Bodoh!

Saturday, September 12

11. what are you looking for?

Manga

the skinny one or the chubby one?
the bright one or the quiet one?
the open minded one or the closed minded one?
the talkative or the keeper?
the pretty one or the cute one?
the selfish one or the loving one?
the clumsy one or the calm one?
the smiley one or the frown one?
the rich one or the poor one?
the smart one or the dumb one?
the loser or the poser?
the hard-working one or the lazy one?
the popular one or the plain one?

you choose.