Saturday, December 5

19. crush

boy, manga, and tsubaki chou lonely plane image
have you ever like someone? have you ever had a crush on someone? oh well, i definitely did.

so on this post. i'll be talking about my one and only, long lost crush. lol. seriously he's worth an appreciation post because he's like my ultimate crush. he's my first and most probably is the last crush ever

i crush him for so long ever since form one and at that time he's form two (real life senpai) and there's only few of my school friend knew about this. but they only knew not untill form 4/5. i kept it a secret for quite some times. i'm that serious haha

along those school years, there have been quite an eventful things that had happened between us. but i'll get back to that later.

but first, how do i know him? how did i actually liked him? haha

masa form one. on the very first rumah sukan meeting. that's when i first saw him. he was form two at that time and he's the rumah sukan president. just so you know, form  1 and form 2 sekolah petang. so dia president untuk rumah sukan sesi petang.

i was alone that time because i dont have friends with me. i was so shy back then. so because of that i was just looking at people, including him. because he's the president, my eyes were focused on him the most. and at that time, i thought "omg this guy is so calm, laid back and so relax". he's coolestness attracts me. now that i see him (on school year book and his instagram cough cough), he's not that attractive in term of handsomeness. but he's skin is quite fair which results in people calling him apek lol

from that moment. i secretly eyeing on him all the time

and from then on, there's also a few coincidental events happened between us. i remembers a few bizzare one.

there's this one time. on our school's sport day. i think he's about to go run for 4 x 400? i think la. and i was a pbsm that jaga at one edge of the padang. so he suddenly come to me and then kinda want to hand his topi to me. to ask me to jaga his topi. i was terkejut that time so i cant really hear what he was saying so i was like "haa?" to him. and then he just gave up on me and put his topi on a bendera pole instead. i was nervouse and excited but a bit dissappointed at that time. but oh well at least i've had an eye contact and he talked to me.

there's also this one time, at the school canteen. he was lepaking with his friends at the back of the canteen. i guess he's eating kacang? and i just so happen to walk infront of them while he was doing something that i don't know what because i was too shy to look at him but then suddenly something fled and hit me, on my head. i think its the kacang kot. so i was menggelabah and look at him lah. and then he was like "eh eh sorry sorry." i think he's the one who did it? i think lah. but i just go away as fast as i can. i was embarrased.

and i remember he's walking with a girl. and because of jealousy, i said that her face macam tepung gomak. haha seriously doh muka dia putih gila. lupa pulak nak tengok tangan dia pun putih jgak ke tak. i think this was in his form 2 or 3 because after pmr, dah tak nampak dah perempuan tu. pindah kot. tapi nasib baik my crush tak pindah hehe.

i think form 4 kot. he was with this one girl. she's free hair. i saw them lovey dovey on our school sport event (just a small event at the basketball court). jealous kot. and than ada satu masa tu, i dont remember when, in my class, i was just with my friends there's no other classmates around, i think ada event ke apa ke. then that girl came in and ask if he can tumpang tido. my friend pulak kenal dia sebab dorang satu kelab. that time banyak gak lah idea jahat datang. nasib i baik orangnye so those evil thoughts had to be put aside lol

after his spm, i think i saw him came to the school. tapi he just lepak kat depan sekolah (tempat orang tunggu parents etc). and i saw him with a junior. wth lah. ramainya awek dia.

and i even remember the last time i saw him. and thats not even near the school at all. that time i was going to g-dragon's one of a kind concert. i was queueing for the ktm tickets. and as i look back. i saw him. it's so kelakar. he's always there at a very unexpected time. i get paranoid of thinking he's like a guardian for me or something lol

now everytime i browse through my school yearbook, i always find myself searching for his picture. he's like one of my few good memories of school that i wont ever forget. huhu but i really hope i will see him again sooner.

i've also just found his instagram. i followed him and he followed me back. instant fangirl mode there huhu. it's just feel awesome to see your forever crush liked your photo on instagram keke

do you have crush? how long have ever been crushing? or are you in a relationship with a crush? tell me i wanna know hehe

p/s: i'm so loyal even he's just a crush kekeke imagine if i have a boyfriend/husband xD guys take note~ kekekeke

19 comments:

  1. susahnya bila dapat crush yang femes kan. hahaha. :D

    ReplyDelete
  2. Tak pasal2 tringat crush lama bila baca entry ni. Hahahah

    ReplyDelete
  3. my first crush was 5 years with my classmate. but idk whether i really like him or not :p
    but i also still keep my feeling for my first childhood love for 11 years T.T

    ReplyDelete
  4. Sokong orang atas T_T tetiba teringat crush. kehkeh. Rindunya zaman sekolah dulu dulu. Tu la dulu nak sangat keluar skolah, skarang dah rindu :(

    ReplyDelete
  5. hahaha girls and crush lulz i did but then crush ni syok bila di-usha dari jauh je sometimes XDD

    ReplyDelete
  6. haha baca entri ni teringat kat crush masa zaman sekolah dulu. hehe.
    i do have crush. tapi bila habis zaman sekolah, terus lupakan crush tu, because i'm already in a relationship with someone else. hihiihi :P

    paling tak bleh blah bila crush yang kita minat tu, ramai gila peminat-peminat dia. jealous ohhh

    ReplyDelete
  7. This really brings back the old memories. I had a crush on this guy...who was also a President of the sport team during form2. He was a prefect as well and so was i. We became friends...and then somehow i start seeing his gentleman side..when he compliment my eyes and also let me sit next to him in a really full packed school bus. That's when i start having a crush on him. Then we kinda drift apart in form 4 and i guess somewhere along the way he kinda knew that i kinda like him. He kinda avoid interacting with me and i just let it go...even though it kinda hurts me. I just act like i don't really care. Long story short....now he is just somebody that i use to know...

    ReplyDelete
  8. Alahai.. terthrowback ke zaman2 sekolah dulu...

    ReplyDelete
  9. menggamit memori sungguh kan huhu

    ReplyDelete
  10. ohmaigad. i currently having one. kenal masa silat. masatu newbie lagi dalam silat. so dia yg ajar bebudak newbie. he's so charismatic, bold and intelligent. dah setahun and still counting. hikhik. btw, ur future husband must be so lucky for having this loyal girl. isn't it? hehe :3

    ReplyDelete
  11. seronok baca entry ni. my bitter memories of high school all come from "crush" T_T

    ReplyDelete
  12. Teringat crush lama. Dia pun president untuk rumah sukan gak. Dekat 5 bulan minat dia, pastu baru dapat tahu dia minat dekat one of my bestfriend huhuhu. Lepas tu, terus tk minat dia hahahaha

    ReplyDelete
  13. bhahaha part pergi concert g-dragon tu hahahaha jealouss. dulu2 ade,tapi skrg dah form 6 matang sikit so perangai pun dah berubah haha lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sekarang cuci mata je takde masa nak crush crush orang nak

      Delete
  14. hahah you are so loyal, honestly. i have no loyal crush right now. but, when i was in form 1, i fell in love with someone and after all the depressions ive been through, i decided to move on hahha and it took 1 year approximately.

    ReplyDelete
  15. Hahaha wait I read all of your stories from A to Z . Let me ask you something . Why don't you approach him and let him know that "you like him" . Well me ( As a MAN ) cewah . Usually "our kind" really do "ego" ( I don't know why maybe by culture / nature ) If I'm not mistaken if "he" knows that many girls like him , well usually we tried to get hard . Hahaha ( Oh man sounds cruel . Isnit it ? )

    Yes every school they really do has or at least man "idol" and almost every girl become a sweet stalker , well that's the way to make our memories do fun things and always remembered till married ( I guesso ) . I've never been famous before but I really do know if "that man is popular" "Other man will think - Hurm maybe I don't have unique character" Btw I really do enjoyed read your stories , it reminds me of my "crush" memories as well . Haha = ( Syamsid Blog ) -

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete